Nowa lokalizacja obsługi kandydatów na kierowców
Od 15 stycznia 2025 roku osoby ubiegające się o wydanie Profilu Kandydata na Kierowcę będą obsługiwane wyłącznie w Zespole Obsługi Mieszkańców nr 5 przy ul. Żaglowej 11 w przypadku:
- pierwszego prawa jazdy
- uzyskania kolejnej kategorii prawa jazdy
- pozwolenia tramwajowego po raz pierwszy
Potwierdzenie opłat
Potwierdzenie opłaty za wydanie prawa jazdy lub pozwolenia tramwajowego po egzaminie należy:
- przesłać na adres e-mail: [email protected]
- dostarczyć do Referatu Praw Jazdy przy ul. Żaglowej 11
- złożyć w biurach podawczych Urzędu
Odbiór dokumentów
Prawo jazdy lub pozwolenie tramwajowe, za którego wydanie opłata wpłynie do urzędu od 15 stycznia 2025 roku, będzie można odebrać wyłącznie w Zespole Obsługi Mieszkańców nr 5 przy ul. Żaglowej 11.
Pozostałe sprawy z zakresu praw jazdy
Sprawy nieobjęte powyższymi zmianami można będzie załatwić w dwóch lokalizacjach:
- Zespole Obsługi Mieszkańców nr 4 przy ul. Wilanowskiej 2
- Zespole Obsługi Mieszkańców nr 5 przy ul. Żaglowej 11
Natomiast sprawy dotyczące zatrzymanych praw jazdy oraz cofniętych uprawnień będą obsługiwane wyłącznie w Zespole Obsługi Mieszkańców nr 4 przy ul. Wilanowskiej 2.
Źródło: Gdansk.pl