Każdy sezon to dla marki modnego obuwia nowe wyzwanie. Zgodnie ze swoją filozofią, PUMA nie zwalnia tempa, doprowadzając do perfekcji design, który w wielkim stylu przenosi modę sportową na ulice miast.
Co na wiosnę?
Tradycją stały się już fenomenalne współprace PUMA z artystami, sportowcami i gwiazdami światowego formatu, a z każdą kolekcją zachęca do przekraczania swoich granic i życia w duchu Forever Faster. Co czeka nas tym razem? Marka uchyla rąbka tajemnicy…
Nowości od PUMA to dynamiczna mieszanka świata mody, kultury, sztuki, lifestyle’u oraz sportu. Idealnie pasuje do tego hasło „Run The Streets”, w końcu moda ulicy inspiruje swoją różnorodnością i nieszablonowym podejściem do zestawiania ze sobą ubrań i dodatków. Wśród propozycji sportowego giganta znajdzie się szeroki wybór modeli obuwia, odzieży, a także akcesoriów, nie tylko na siłownię.
Z propozycji dla kobiet na szczególną uwagę zasługują modele takie jak MUSE, TSUGI z kolekcji sportstyle oraz Phenom czy Fierce jako buty idealne na trening. Z kolei mężczyźni mogę wybierać wśród modeli IGNITE Limitless, TSUGI czy Avid, których wygodna podeszwa zapewnia komfort noszenia ich na co dzień. Natomiast nowy model treningowy IGNITE Flash to doskonały wybór dla aktywnych trenujących.
Warto też wspomnieć, że rok 2018 to 50-lecie kultowego modelu SUEDE, który jest ulubionym sneakersem bboyów, graficiarzy, muzyków i ludzi sztuki ulicy.
Znane twarze kampanii
PUMA postawiła na współpracę z najlepszymi z najlepszych, jeśli chodzi o twarze kampanii. Markę promują między innymi The Weeknd, Selena Gomez i Cara Delevingne. Nie można nie wspomnieć o najbardziej wyczekiwanej kolaboracji roku, jaką jest FENTY PUMA by Rihanna.
Marka współpracuje także z z najbardziej utalentowanymi artystami ze świata designu i szeroko pojętego lifestyle’u - Sophią Webster, Naturel czy Hanem Kjobenhavn, a także, pierwszy raz, z Diamond Supply.
Nowy salon w Galerii Bałtyckiej
Marka będzie teraz jeszcze bardziej dostępna dla mieszkańców Trójmiasta. Już 10 lutego PUMA otwiera nowy salon w Galerii Bałtyckiej.
Artykuł sponsorowany