Nie oznacza to jednak, że kupno jednego z 6 zespołów trakcyjnych wystawionych na sprzedaż będzie na każdą kieszeń. Cena jednej tony składu wynosi 450 zł za tonę. Jeśli pomnożyć cenę przez 130 ton, a właśnie tyle waży pojedynczy pociąg, otrzymujemy kwotę opiewającą na blisko 60 tys. zł.
Przyszli nabywcy pociągów będą mogli się jednak poszczycić posiadaniem wyjątkowych pojazdów. Podobnych jednostek wyprodukowano jedynie 28, wszystkie pochodzą z wrocławskiego Pafawagu, a ich powstanie przypada na końcówkę lat 70.
SKM postanowiła pozbyć się pociągów ze względu na wysoki koszt ewentualnej modernizacji i przystosowania składów do jazdy po torach. Pociągi rzeczywiście nie są w najlepszej kondycji, a wszystkie elementy wagonów są zdewastowane bądź niesprawne. Przedstawiciele SKM liczą jednak na to, że to nie odstraszy potencjalnych nabywców wraków pociągów.