Przypomnijmy, że możliwość płatności w MEVO została czasowo wstrzymana 5 kwietnia. Na krok ten operator zdecydował się przez ogromną skalę wykorzystania systemu. - Lawinowy przyrost użytkowników i wypożyczeń mógł skutkować niemożliwością zapewnienia oczekiwanej jakości usługi - tłumaczono decyzję.
Polecany artykuł:
Od tego czasu operator zdążył unormować sytuację z ładowaniem baterii, które są już wymieniane w odpowiednim czasie. - Zwiększono też wydajność serwisu, a w najbliższych dniach udostępnimy użytkownikom 150 kolejnych rowerów - przekazał Marek Pogorzelski.
Najważniejsza informacja dotyczy przywrócenia możliwości dokonywania płatności. - Od 24 kwietnia każdy zarejestrowany użytkownik może zasilić konto MEVO dodatkowymi środkami, co umożliwi wykup abonamentu na kolejny miesiąc lub cały rok korzystania z systemu - wynika z komunikatu Nextbike. Po osiągnięciu 20 tysięcy wpłat operacje zostaną ponownie zablokowane.
Zobacz także: Kolejna partia rowerów MEVO już w Gdańsku! "Trzeba je skonfigurować z systemem"
- Decyzja o wstrzymaniu dokonywania płatności była bardzo trudna. To sprzeczne z naszą filozofią działania, by zachęcać kolejnych użytkowników do korzystania z rowerów na co dzień. Musieliśmy ją jednak podjąć, by dać szansę na korzystanie z MEVO tym, którzy za to zapłacili. Naszym priorytetem było jak najszybsze odblokowanie dokonywania płatności i pozyskanie nowych użytkowników - tłumaczy Paweł Orłowski, prezes zarządu Nextbike Polska.
Czytaj też na mjakmama.pl: Bezpieczne podróżowanie samochodem w ciąży
Rowery MEVO zostały wypożyczone już ponad 200 tysięcy razy. Każdy z nich ma więc za sobą średnio ponad 160 przejazdów.