Mieszkańcy mają głos w sprawie przyszłości MEVO i nie są to puste słowa. Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot w grudniu zorganizował spotkanie z użytkownikami systemu. Ci mieli mnóstwo pomysłów na polepszenie jego działania.
- Mieszkańcy oraz użytkownicy systemu MEVO m.in. proponowali większą cenę za miesięczny i roczny abonament, celem zwiększenia jakości systemu. Ale nie tylko - mówi Alicja Mongird z OMGGS.
Wciąż także trwa dialog techniczny, podczas którego odbywają się rozmowy z potencjalnymi przyszłymi operatorami systemu. - Firmy przedstawiają nam swoje pomysły i możliwości. Wszystko to ma pomóc w przygotowaniu oferty przetargowej. W niej także uwzględniony zostanie głos mieszkańców - dodaje Mongird.
Przed ogłoszeniem przetargu planowane jest jeszcze jedno spotkanie z mieszkańcami, w trakcie którego przedyskutowane zostaną wstępne założenia.