Awaria w banku PKO BP

i

Autor: ESKA INFO Szczecin Awaria w banku PKO BP

PKO BP walczy z awarią! Nie działa serwis iPKO i aplikacja mobilna IKO

2018-12-03 19:15

W zeszłym tygodniu informowaliśmy o awarii w ING Banku Śląskim. Wówczas klienci mieli problemy z płatnościami kartą, wypłatą z bankomatu i przelewami internetowymi. Teraz podobna sytuacja ma miejsce w PKO BP.

"Szanowni Państwo, informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia" - taki komunikat na Facebooku PKO BP pojawił się w poniedziałek (3 grudnia) o godzinie 16:29.

Zobacz także: Gdańsk: Kameruńczyk z podrobionym paszportem próbował wypłacić pieniądze z banku

Bank jest świadomy problemów i już pracuje nad ich rozwiązaniem. Trudno jednak przewidzieć jak długo potrwa proces naprawy. Aktualnie przy próbie zalogowania na iPKO można przeczytać komunikat następującej treści:

"Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia."

W aplikacji natomiast pojawia się informacja:

"Błąd działania aplikacji. Wynik realizowanej operacji nie jest znany."

Klienci banku muszą dziś zatem uzbroić się w cierpliwość.

Zobacz TO WIDEO:

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki