Polecany artykuł:
"Szanowni Państwo, informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia" - taki komunikat na Facebooku PKO BP pojawił się w poniedziałek (3 grudnia) o godzinie 16:29.
Zobacz także: Gdańsk: Kameruńczyk z podrobionym paszportem próbował wypłacić pieniądze z banku
Bank jest świadomy problemów i już pracuje nad ich rozwiązaniem. Trudno jednak przewidzieć jak długo potrwa proces naprawy. Aktualnie przy próbie zalogowania na iPKO można przeczytać komunikat następującej treści:
"Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia."
W aplikacji natomiast pojawia się informacja:
"Błąd działania aplikacji. Wynik realizowanej operacji nie jest znany."
Klienci banku muszą dziś zatem uzbroić się w cierpliwość.