Konkurs na nową identyfikację wizualną został rozpisany we wrześniu ubiegłego roku. Od tego czasu POLSA zbierała projekty nowego logo, ale pierwsze recenzje zwycięskiej pracy chyba nie są tym, czego spodziewała się Agencja. Internauci z logo obeszli się bezlitośnie. W komentarzach pod nową grafiką dominowały głosy rozczarowania. "Brzydactwo", "okropieństwo", "kpina" - to tylko niektóre z wpisów zbulwersowanych internautów, które zalały stronę Agencji.
Nie brakowało też jednak tych, którzy postanowili zażartować z logo. Pod postem Polskiej Agencji Kosmicznej pokazującym wizualizację na popularnym portalu społecznościowym pojawiły się pokaźna liczba dowcipnych obrazków. Jakich? Sami zobaczcie:
Pikanterii sprawie dodaje fakt, że POLSA nie poinformowała jeszcze, ile kosztowało nowe logo.. Co zmyślniejsi internauci uznali nawet, że cena logo nie została jeszcze ujawniona celowo, bo - jak stwierdzili - taka informacja mogłaby podnieść jeszcze bardziej i tak gorącą temperaturę całej dyskusji.