Aktualizacja (11 grudnia 2018): O powodach poniedziałkowych problemów piszemy w artykule Kilka banków w Polsce zmagało się z awarią. Wiemy, co było przyczyną.
Dzisiejsze awarie (10 grudnia 2018) dotyczą głównie usług elektronicznych, czyli aplikacji mobilnych oraz dostępu do kont za pośrednictwem internetu. - Hakerzy pokonali zabezpieczenia i, włamując się do systemu, uszkodzili bazę danych w banku ING. Ile zginęło pieniędzy z kont? Tego nie wiemy, gdyż trwa dochodzenie. Od rana informatycy nie mogą sobie poradzić z usunięciem uszkodzeń. Wszyscy klienci banku są wściekli na obsługę - napisał do nas pan Kacper z Gdyni, klient banku i czytelnik ESKA INFO.
Z komunikatu ING wynika jednak, że systemy są już sprawne. - Między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. W tej chwili nasze systemy działają - informuje ING Bank Śląski. Inne banki również zmagają się dziś z problemami. Jak wygląda sytuacja? Sprawdźcie szczegóły!
Zobacz także: W miesiąc "przejadamy" ogromne pieniądze. Na co mieszkańcy Pomorza wydają najwięcej?
Alior Bank
Przedstawiciele banku informują, że część klientów może mieć problem z dostępem do bankowości elektronicznej. Alior Bank zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Bank Pekao
- Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej - zakomunikował Bank Pekao S.A.
Bank Millennium
- Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne - podaje Bank Millennium, zapewniając, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
ING Bank Śląski
- Między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. W tej chwili nasze systemy działają - informuje ING Bank Śląski.