"Słodki pies na balkonie" z Gdańska skradł serca internautom. Choć większość dni przesiaduje oparty o poręcz, doczekał się strony na Facebooku, gdzie śledzi go przeszło pięć tysięcy użytkowników. Wielka popularność czworonoga w mapach Google nie umknęła lokalnym mediom. Jak podał wczoraj portal trojmiasto.pl, golden retriever został oceniony na 4,9 gwiazdki jako atrakcja turystyczna. To średnia wyciągnięta z setek opinii. Mimo takiego natłoku komentarzy, trudno było znaleźć wśród nich jakiekolwiek negatywne. "Słodki pies na balkonie" cieszył się lepszym wynikiem niż niektóre "nowe cuda świata", takie jak jordańska Petra, Wielki Mur Chiński czy Pomnik Chrystusa Odkupiciela w Rio de Janeiro. Niestety, nagle stało się coś zupełnie nieoczekiwanego...
"Słodki pies na balkonie" nie jest już widoczny na mapie Wrzeszcza w Google. Przepadły fantastyczne opinie, wyjątkowe komentarze, przepełnione humorem i miłością do słynnego czworonoga. Prawdopodobnym powodem zniknięcia gdańskiej "atrakcji turystycznej" z mapy było zgłoszenie któregoś z internautów.
Mamy nadzieję, że pieskowi z Gdańska nie zaszkodzi utrata statusu gwiazdy.