Magiczne weekendy w Gdańsku
„Week ends in Gdańsk!” - pod tym hasłem jesienią ubiegłego roku wystartowała kampania promocyjna grodu Neptuna skierowana głównie do mieszkańców Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Danii, Szwecji oraz Niemiec. Najważniejszym elementem akcji jest ponad 2-minutowy spot przedstawiający osoby w różnym wieku na tle wielu gdańskich atrakcji.

i
Na filmie widać m.in. żurawie Stoczni Gdańskiej, Muzeum II Wojny Światowej, Fontannę Neptuna, Długi Targ, ulicę Mariacką czy Twierdzę Wisłoujście. Krótka fabuła utrzymana jest w tajemniczym i baśniowym klimacie. Spot powstał głównie z myślą, aby pokazać Gdańsk z różnych perspektyw i zachęcić zagranicznych turystów do odwiedzania miasta nie tylko w sezonie letnim, ale również w jesienne czy wiosenne weekendy. Zobaczcie zresztą sami:
Z promocją w Europie i … Nowym Jorku
Spot reklamowy prezentowano dotychczas głównie w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także na łamach specjalistycznych portali. Prawdziwym hitem jednak była prezentacja kadru z filmu wraz z zaproszeniem do Gdańska na wielkim ekranie w samym centrum nowojorskiego Times Square.

i
A jak Wam podoba się spot promujący weekendy w Gdańsku?