Magiczne weekendy w Gdańsku
„Week ends in Gdańsk!” - pod tym hasłem jesienią ubiegłego roku wystartowała kampania promocyjna grodu Neptuna skierowana głównie do mieszkańców Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Danii, Szwecji oraz Niemiec. Najważniejszym elementem akcji jest ponad 2-minutowy spot przedstawiający osoby w różnym wieku na tle wielu gdańskich atrakcji.
Na filmie widać m.in. żurawie Stoczni Gdańskiej, Muzeum II Wojny Światowej, Fontannę Neptuna, Długi Targ, ulicę Mariacką czy Twierdzę Wisłoujście. Krótka fabuła utrzymana jest w tajemniczym i baśniowym klimacie. Spot powstał głównie z myślą, aby pokazać Gdańsk z różnych perspektyw i zachęcić zagranicznych turystów do odwiedzania miasta nie tylko w sezonie letnim, ale również w jesienne czy wiosenne weekendy. Zobaczcie zresztą sami:
Z promocją w Europie i … Nowym Jorku
Spot reklamowy prezentowano dotychczas głównie w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także na łamach specjalistycznych portali. Prawdziwym hitem jednak była prezentacja kadru z filmu wraz z zaproszeniem do Gdańska na wielkim ekranie w samym centrum nowojorskiego Times Square.
A jak Wam podoba się spot promujący weekendy w Gdańsku?