Wadliwy towar w Decathlonie: Lepiej go zwrócić. Sklep odda pieniądze

i

Autor: Wikimedia/ndrajit Das Wadliwy towar w Decathlonie: Lepiej go zwrócić. Sklep odda pieniądze

Wadliwy towar w Decathlonie. Sklep prosi o zwrot, w zamian zwraca pieniądze

2017-12-12 13:06

Popularna siec sklepów ze sprzętem sportowym Decathlon informuje o wadliwym towarze, który trafił do sprzedaży między lipcem a wrześniem 2017 r.

Sieć sklepów Decathlon prosi o zwrot wadliwego towaru. Prośba dotyczy kijków trekkingowych Forclaz 500 zakupionych w okresie od 31 lipca 2017 do 31 września 2017. Sklep zapowiedział, że będzie zwracał pieniądze za oddanie wadliwego sprzętu. Problem dotyczy zabezpieczenia kijka, służącego do jego blokowania i rozkładania. Element jest za słaby, co może spowodować złożenie się kijka w trakcie użytkowania i doprowadzić do upadku użytkownika.
Poniżej oświadczenie Decathlonu:

"W ramach działań w zakresie weryfikacji jakości i bezpieczeństwa pracownicy marki Quechua stwierdzili, że plastikowy element blokujący regulację kijka jest za słaby, może pęknąć co uniemożliwi jego prawidłowe rozłożenie/złożenie. Podczas użytkowania pękający element może doprowadzić do złożenia kijka i upadku użytkownika.

Prosimy o odniesienie kijka do najbliższego sklepu DECATHLON w celu otrzymania zwrotu kosztów.

Nasi konsultanci pozostają do Państwa dyspozycji i udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania pod numerem telefonu 800 808 007 (połączenie bezpłatne z telefonu stacjonarnego) od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00 - 20:00. Quechua dziękuje Państwu za zrozumienie i przeprasza za powstałe niedogodności".

Zwroty będą przyjmowane do końca lutego.

Czytaj także: Policja zarekwirowała znaczne ilości narkotyków. Kilka osób trafiło do aresztu

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki