#CHODOZOO to kampania promocyjna Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego. Cętkowany autobus ma przypominać pasażerom i mieszkańcom Gdańska, że zoo w Oliwie otwarte jest przez cały rok, również zimą. Niedawno przybyło też mieszkańców zoo, które już można oglądać na wybiegu.
Polecany artykuł:
Wybór cętkowanej reklamy nie jest przypadkowy. Według ankiety przeprowadzonej wśród odwiedzających zoo, to właśnie kotowate przyciągają ich najwięcej. - Zachęcamy do spędzania czasu w zoo, nie raz w roku, lecz regularnie - mówi Piotr Grzelak, z-ca prezydenta Gdańska ds. polityki komunalnej. - Stąd karta lwa, karta mieszkańca i wszelkie działania promocyjne, w tym także to, nietypowe działanie związane z autobusem.
Zimą będziemy mogli zobaczyć niemal wszystkich mieszkańców gdańskiego zoo, oprócz egzotycznych ptaków. które nie lubią niskich temperatur.