Docelowo na remontowanym odcinku alei Jana Pawła II mają zostać zlikwidowane dwa z dotychczasowych pięciu pasów ruchu. - Badania, które były przeprowadzane, jasno wskazują, że ta liczba pasów, która jest aktualnie, jest zbyteczna. Można dwa pasy przeznaczyć przede wszystkim na miejsca parkingowe. Można również przeznaczyć te dwa pasy na zieleń. I to zostanie wykonane - mówi Karolina Gałecka z Zarządu Dróg Miejskich.
Posłuchaj:
Czytaj także: Kierowcy płaczą, mieszkańcy się cieszą: strefa płatnego parkowania zostanie powiększona! [AUDIO]
Polecany artykuł:
Natomiast kolejarze oczekują od drogowców, że przy okazji remontu ulicy, zajmą się systemem odwodnienia przy Dworcu Centralnym. Obecnie woda ze studzienek kanalizacyjnych w alei Jana Pawła II regularnie zalewa perony Dworca Centralnego i zapycha instalację kolejową. - Oczekujemy jednak, aby w przeszłości na koszt ZDM została wykonana niezależna instalacja odwodnienia wiaduktów. Bezpośrednio połączona z miejską siecią kanalizacji z pominięciem naszej infrastruktury - mówi Michał Stilger, rzecznik PKP S.A.
Posłuchaj:
Czytaj także: Bemowo: rusza budowa stacji metra, tramwaje zmienią trasy [AUDIO]
Ze swojej strony ZDM zapewnia, że oczywiście uszczelni system kanalizacyjny na remontowanym odcinku alei Jana Pawła II. Jednak jego pełną wymianę planuje dopiero przy okazji wielkiego remontu linii średnicowej.