- Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne - taki komunikat otrzymują klienci ING Banku Śląskiego po zalogowaniu się na konto.
Problemy pojawiły się dziś około południa. Przedstawiciele banku potwierdzają, że wystąpiła awaria.
- Mamy problem z platformą Moje ING. Pracujemy już nad rozwiązaniem sytuacji. Przepraszamy za niedogodności - czytamy w jednym z komentarzy opublikowanych przez bank na Facebooku.
Po godzinie 13 do listy dołączył Bank BGŻ BNP Paribas, który za pośrednictwem strony internetowej informuje o przerwie technicznej. Natomiast klienci Alior Banku otrzymują komunikat o chwilowej niedostępności systemu i nie mają nawet możliwości podejrzenia stanu konta. Nie działa także system bankowości elektronicznej Banku Pekao. Szczęścia nie mają tez klienci banku Millennium, który o utrudnieniach poinformował klientów za pośrednictwem Twittera:
- Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu - zapewnia bank.
Na razie nie wiadomo jak długo potrwają utrudnienia i co jest ich przyczyną.