Banki mają problemy

i

Autor: pixabay.com/jarmoluk Banki mają problemy

Awaria w wielu bankach. Klienci nie mogą dostać się na konta internetowe

2018-12-10 14:54

Klienci banków  skarżą się na trudności z dostępem do strony internetowej oraz aplikacji mobilnej.  Wśród banków borykających się z awariami znalazł się ING Bank Śląski, Alior Bank, Bank BGŻ BNP Paribas, Bank Pekao i Bank Millennium. Do listy ciągle dołączają inne banki...

- Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne - taki komunikat otrzymują klienci ING Banku Śląskiego po zalogowaniu się na konto.

Problemy pojawiły się dziś około południa. Przedstawiciele banku potwierdzają, że wystąpiła awaria.

- Mamy problem z platformą Moje ING. Pracujemy już nad rozwiązaniem sytuacji. Przepraszamy za niedogodności - czytamy w jednym z komentarzy opublikowanych przez bank na Facebooku.

Po godzinie 13 do listy dołączył Bank BGŻ BNP Paribas, który za pośrednictwem strony internetowej informuje o przerwie technicznej. Natomiast klienci Alior Banku otrzymują komunikat o chwilowej niedostępności systemu i nie mają nawet możliwości podejrzenia stanu konta. Nie działa także system bankowości elektronicznej Banku Pekao. Szczęścia nie mają tez klienci banku Millennium, który o utrudnieniach poinformował klientów za pośrednictwem Twittera:

- Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu - zapewnia bank.

Na razie nie wiadomo jak długo potrwają utrudnienia i co jest ich przyczyną.

Przeczytaj również: Warszawa bez fajerwerków w Sylwestra. Ratusz podjął decyzję

Przeczytaj również: Lodowisko na warszawskiej Starówce już otwarte [CENY, GODZINY OTWARCIA]

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają