Metro Warszawskie na początku stycznia br. zapowiadało, że pociąg testowy na nowych odcinkach miał pojawić się już na przełomie marca i kwietnia.
Już w styczniu Metro Warszawie informowało, że stacje Ulrychów i Bemowo nabierają docelowego wyglądu. Układane są posadzki i okładziny ścienne.
- Na stacji Ulrychów zamontowana jest już niemal jedna cała ściana zatorowa, zaś druga w około połowie. Wykonana jest z patynowanej miedzi, co będzie jej nadawać odcień niebiesko-zielony - napisało Metro Warszawskie 7 stycznia.
Epidemia i zamknięcie granic wstrzymały niektóre prace na budowie linii M2. Ze względu na braki w ekipie czy brak dostaw, wykonawca prosił o wydłużenie zakończenia prac. Ostatecznie datę zakończenia budowy wydłużono o blisko półtora roku.
Polecany artykuł:
Jeżeli potwierdzą się nieoficjalne informacje, to najprawdopodobniej na Bemowo pojedziemy metrem wcześniej niż zapowiedziała spółka Metra Warszawskiego. Zgodnie z nowym harmonogramem prace na budowie przy stacji Ulrychów i Bemowo miałyby zakończyć się w lipcu 2022 roku. Po drugiej stronie Wisły, na stacji Zacisze, Kondratowicza i Bródna, prace miały trwać do września 2021 roku, jednak termin został przesunięty o 10 miesięcy.
Z informacji przekazywanych przez Metro Warszawskie, ostatnie odcinki na zachodzie, czyli stacje Lazurowa, Chrzanów oraz Karolin wraz z zapleczem mają być skończone nie wcześniej niż w kwietniu 2024 roku.