Do POP w sprawie parkowania

2016-08-11 16:30

Sprawy związane z parkowaniem od 16 sierpnia kierowcy będą mogli załatwić w trzech Punktach Obsługi Pasażerów obsługiwanych przez ZTM.

Zmiana ma uprościć załatwienie spraw związanych z parkowaniem w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego. Dziś obsługą interesantów zajmują się dwa punkty: w siedzibie ZDM na Chmielnej 120 oraz w siedzibie Urzędu Dzielnicy Śródmieście na Nowogrodzkiej 43.

Dzięki porozumieniu pomiędzy Zarządem Dróg Miejskich i Zarządem Transportu Miejskiego, od 16 sierpnia sprawy związane z parkowaniem będzie można załatwić w trzech Punktach Obsługi Pasażerów ZTM: Metro Dworzec Wileński, Metro Świętokrzyska (1 linia metra) i ZTM, ul. Żelazna 61.

Jak przekonują urzędnicy, rozwiązanie to jest szczególnie korzystne dla mieszkańców, m.in. ze względu na godziny funkcjonowania POP-ów (7-20) oraz lepszą dostępność punktów (dojazd metrem). „Będzie to spore ułatwienie choćby dla mieszkańców Pragi, której część jest również objęta SPPN. Teraz sprawy będą mogli załatwić w punkcie przy Dworcu Wileńskim" - przekonuje ZDM.

W Punktach Obsługi Pasażera będzie można załatwić sprawy obsługiwane w dotychczasowych punktach związane z wydawaniem abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego. Będzie więc możliwość wyrobienia Abonamentu Mieszkańca, uprawniającego do parkowania w pobliżu miejsca zamieszkania, opłacenia abonamentu (gotówką lub kartą) czy zgłoszenia reklamacji dotyczącej opłat za parkowanie

Nie będzie można natomiast uiścić opłaty skarbowej w przypadku czynności związanych z wyrobieniem abonamentu na podstawie pełnomocnictwa. Opłatę taką można dokonać np. poprzez przelew internetowy na nr konta : 54 1030 1508 0000 0005 5003 6045.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają