Polecany artykuł:
Użytkownicy są informowani, że, o ile nie zweryfikują swoich kont, nie będą mogli dokonywać przelewów. Podszywający się pod bank przestępcy podają link, w który należy kliknąć. Jeśli to zrobimy, dajemy oszustom dostęp do naszych danych.
"Kliknięcie w link kieruje do fałszywej strony, na której znajduje się prośba o podanie danych wrażliwych. Przypominamy, że bank nigdy nie prosi podanie tego rodzaju danych przy logowaniu oraz nigdy nie rozsyła maili z linkiem do logowania do serwisu transakcyjnego. Prosimy zawsze zwracać uwagę na niestandardowy wygląd strony logowania, np. niewłaściwy adres, brak obrazka bezpieczeństwa" - czytamy w komunikacie PKO BP.
Jednocześnie przedstawiciele banku proszą, by przypadku skorzystania z linku i podania jakichkolwiek danych na stronie internetowej przypominającej serwis iPKO, skontaktować się telefonicznie z konsultantem pod numerem 800 302 302 lub +48 81 535 60 60 (do połączeń z zagranicy i z telefonów komórkowych; opłata zgodna z taryfą operatora).
CZYTAJ TEŻ: Atak hakerów na warszawski teatr. Stracili rezerwacje
CZYTAJ TEŻ: "Bombowy" pomysł na prima aprilis. Sprawcy grozi 8 lat