- Wprowadzone rozwiązanie pozwoli na bieżąco monitorować poziom satysfakcji mieszkańców ze sposobu, w jaki są obsługiwani podczas załatwiania spraw w urzędzie - informuje Kamila Terpiał, rzecznik dzielnicy Ursynów.
NIE PRZEGAP: Warszawa. Zmiana warty w ratuszu. Odchodzi rzeczniczka Karolina Gałecka
- Dotychczas mieszkańcy nie mieli możliwości wyrażenia opinii w tak prosty sposób, który nie angażuje ani czasu, ani szczególnej uwagi. Oczywiście, trafiały do nas składane na piśmie sugestie od mieszkańców, zarówno tych bardzo zadowolonych, jak i nie do końca usatysfakcjonowanych. Każdego miesiąca były to pojedyncze przypadki, a chcemy poznać opinię większej liczby mieszkańców - mówi Jakub Berent, wiceburmistrz Ursynowa.
O teraz każdy mieszkaniec ma możliwość anonimowego wystawienia oceny obsługującemu go pracownikowi. Wystarczy, że karteczkę z numerkiem wrzuci do odpowiedniej przegródki. Skrzynki wykonano z przezroczystego materiału. - Rozwiązanie to posłuży do usprawnienia pracy w miejscach, które wskażą sami mieszkańcy - mówi Kamila Terpiał, rzecznik dzielnicy Ursynów. Co w momencie, kiedy dany dział, bądź osoba będzie miała dużo negatywnych ocen? - Przełożony na pewno przeprowadzi rozmowę motywującą – dodaje rzeczniczka.