Użytkownicy kart Priority Pass stwierdzili, że na warszawskim lotnisku jest najlepsze na świecie zaplecze dla osób podróżujących w celach biznesowych. Salon zyskał uznanie wśród pasażerów ze względu na komfortowe warunki dla podróżujących biznesowo, wysoki standard obsługi i wyjątkowy element dekoracyjny ścian – żywy mech. Nagroda Priority Pass została przyznana po raz pierwszy lotnisku w Polsce. Znaczący wpływ miało rozszerzenie współpracy w 2015 roku w ramach programu Priority Pass o dodatkowe usługi lojalnościowe dla klientów.
Polecany artykuł:
- To dla nas ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że nagroda przyznawana jest na podstawie głosów pasażerów. Lotnisko Chopina zostało włączone w ten sposób do pierwszej ligi najlepszych i najbardziej przyjaznych pasażerom biznesowym portów lotniczych na świecie – mówi Mariusz Szpikowski, dyrektor Lotniska Chopina.
W tegorocznym rankingu do Priority Pass wpłynęło ponad 60 tys. ankiet. Opinie były przekazywane za pośrednictwem strony i aplikacji Priority Pass. Użytkownicy głosowali według takich kryteriów, jak: ogólna jakość salonu, napoje, personel, zaplecze biznesowe i atmosfera.
Konkurencja była bardzo duża. Drugie miejsce w tej kategorii zajął salon Marhaba Lounge na lotnisku w Dubaju, a w poprzednich latach nagradzane były m.in. Wingtips Lounge (Nowy Jork JFK), Dilmun Lounge (Bahrain), Swiss International Airlines Lounge (Zurych).
Nagroda Priority Pass Global Airport Lounge roku została przyznana Plaza Premium Lounge na londyńskim Heathrow.