Jak kursuje komunikacja miejska, gdzie należy wyrabiać dokument? - o to między innymi pytają mieszkańcy w Miejskim Centrum Kontaktu.
Miejsce to powstało dokładnie dwa lata temu. Od tego czasu do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 wpłynęło blisko 563 tys. spraw. - Uruchomiliśmy Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 dla mieszkańców po to, aby ułatwić codzienne życie w Warszawie oraz aby kontakt z urzędem był bardziej przyjazny. Natomiast dla nas jest to cenne źródło wiedzy o potrzebach mieszkańców, dzięki któremu możemy reagować na zgłaszane problemy i podejmować odpowiednie decyzje - mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy.
Najbardziej aktywny mieszkaniec stolicy kontaktował się z Miejskim Centrum Kontaktu aż 427 razy. - A wszystkie rozmowy konsultantów z mieszkańcami trwały 54 tys. godzin, co daje ponad 6 lat i 2 miesiące - informuje UM Warszawa.
Do kontaktu z urzędem służą nie tylko telefony. Oprócz tego z punktem można skontaktować się za pomocą aplikacji mobilnej, strony internetowej, czatu, maila.
Więcej szczegółów w materiale radiowym, który zebrał Marcin Procki, reporter Radia ESKA.