Rekordowa liczba zgłoszeń, zdjęcie ilustracyjne

i

Autor: pixabay.com/rawpixel Rekordowa liczba zgłoszeń, zdjęcie ilustracyjne

Miejskie Centrum Kontaktu przyjęło rekordową liczbę zgłoszeń [AUDIO]

2019-01-10 19:08

Warszawiacy skorzystali z Miejskiego Centrum Kontaktu ponad trzydzieści tysięcy razy. To o połowę więcej niż rok temu. 

Rośnie popularność platformy 19 115. Miejskie Centrum Kontaktu jest czynne przez całą dobę, a średni czas realizacji zgłoszenia to około 60 godzin. 

Jak czytamy na stronie, na infolinię można dzwonić, aby: 

  •  uzyskać informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie,
  •  zgłosić problem, którym powinny się zająć służby miejskie, 
  • przekazać swój pomysł na ulepszenie miasta. 

Do najczęstszych zgłoszeń, które wpływają do Zarządu Dróg Miejskich należą problemy z oświetleniem, sygnalizacją świetlną, stan nawierzchni chodników, dróg czy ścieżek rowerowych.  

Czytaj także: Płońsk: Gwałcili 20-latkę i chcieli zrobić z niej prostytutkę. Są zarzuty

Zgłoszenia

Do Miejskiego Centrum Kontaktu można się zgłosić na kilka sposobów: dzwoniąc pod numer 19115, przez aplikację mobilną, przez stronę internetową, a także za pomocą maila. Każdego roku rośnie liczba zgłoszeń - w 2018 roku otrzymano ich ponad 30 tysięcy. 

- W 2018 roku przez cały rok do Zarządu Dróg Miejskich wpłynęło ponad 31 tysięcy zgłoszeń. Dla porównania, w roku 2017 było ich ponad 21 tysięcy, czyli o 10 tysięcy mniej. W roku 2016 tych zgłoszeń mieliśmy ponad 15 tysięcy - mówi Karolina Gałecka, Zarząd Dróg Miejskich. 

Czytaj także: Nielegalne wyścigi przy Puławskiej. Piraci zostali bez prawa jazdy [WIDEO, AUDIO]

Platforma działa 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. 

Tematem zbadał nasz reporter, Szymon Kępka. 


POSŁUCHAJ:

Zbliża się wielki odstrzał dzików. Zobacz WIDEO: 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki