Rośnie popularność platformy 19 115. Miejskie Centrum Kontaktu jest czynne przez całą dobę, a średni czas realizacji zgłoszenia to około 60 godzin.
Jak czytamy na stronie, na infolinię można dzwonić, aby:
- uzyskać informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie,
- zgłosić problem, którym powinny się zająć służby miejskie,
- przekazać swój pomysł na ulepszenie miasta.
Do najczęstszych zgłoszeń, które wpływają do Zarządu Dróg Miejskich należą problemy z oświetleniem, sygnalizacją świetlną, stan nawierzchni chodników, dróg czy ścieżek rowerowych.
Czytaj także: Płońsk: Gwałcili 20-latkę i chcieli zrobić z niej prostytutkę. Są zarzuty
Zgłoszenia
Do Miejskiego Centrum Kontaktu można się zgłosić na kilka sposobów: dzwoniąc pod numer 19115, przez aplikację mobilną, przez stronę internetową, a także za pomocą maila. Każdego roku rośnie liczba zgłoszeń - w 2018 roku otrzymano ich ponad 30 tysięcy.
- W 2018 roku przez cały rok do Zarządu Dróg Miejskich wpłynęło ponad 31 tysięcy zgłoszeń. Dla porównania, w roku 2017 było ich ponad 21 tysięcy, czyli o 10 tysięcy mniej. W roku 2016 tych zgłoszeń mieliśmy ponad 15 tysięcy - mówi Karolina Gałecka, Zarząd Dróg Miejskich.
Czytaj także: Nielegalne wyścigi przy Puławskiej. Piraci zostali bez prawa jazdy [WIDEO, AUDIO]
Platforma działa 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
Tematem zbadał nasz reporter, Szymon Kępka.
POSŁUCHAJ: