Marina przyjechała do Polski w czerwcu ubiegłego roku, by uczestniczyć w triathlonie. Podczas morderczego biegu Hiszpanka pobiła swój życiowy rekord. Zaraz potem poznała Grzegorza. Polak okazał się takim samym pasjonatem sportu, jak Marina, szybko więc zakochali się w sobie. Kobieta opowiada o swoich przeżyciach w filmie, który zachęca do odwiedzenia Warszawy.
Testimonial, tworzony przez Stołeczne Biuro Turystyki, ma na celu pokazanie miasta z perspektywy obcokrajowców. W poprzednich edycjach mogliśmy usłyszeć historie Viktorii, blogerki z Austrii, oraz Duncana, irlandzkiego instruktora golfa. Koszt jednego filmu to ok. 30 800 zł.
- Do odwiedzenia Warszawy zachęcamy w różny sposób. Docieramy do turystów tradycyjnymi drogami np. poprzez targi czy publikacje, coraz częściej korzystamy w mediów społecznościowych. Według badań 45% z nich przyjeżdża do nas dzięki informacjom czerpanym z internetowych portali turystycznych. - mówi prezydent miasta, Hanna Gronkiewicz-Waltz.