Market przy ul. Fieldorfa został przejęty w końcu lutego od sieci Tesco wraz z trzema innymi placówkami w Lublinie, Ostrołęce i Wrocławiu. Teraz przeszedł modernizację i został dostosowany do konceptu znanego z innych obiektów Kaufland. Np., by ułatwić klientom zakupy, alejki z poszczególnymi kategoriami produktów oznaczono ikonami spójnymi z gazetką promocyjną. Ponadto osoby dokonujące zakupów będę mogły korzystać z sieci Wi-Fi.
Spalarnia śmieci w Legionowie? Mieszkańcy i okoliczne gminy są przerażeni!
Na klientów już od dzisiaj czeka szeroka oferta obejmująca kilkanaście tysięcy artykułów, w tym artykułów świeżych, m.in. owoców, warzyw oraz produktów z lady obsługowej, gdzie klienci mogą kupić mięso, sery czy wędliny. W markecie dostępne są także liczne produkty regionalne oraz produkty marek własnych sieci, np. K-Classic. Dla klientów przygotowano także specjalną Strefę Okazji z ofertą produktów przemysłowych w atrakcyjnych cenach.
Prezydent na prezydenta! Trzaskowski zastąpi Kidawę-Błońską?
W związku z otwarciem sieć przeprowadza również specjalne promocje. Każdy, kto podczas zakupów odbierze kartę Payback i do 14.06 zarejestruje ją oraz zrobi zakupy z kartą, będzie mógł odebrać 5 zł w punktach na kolejne zakupy.
Sklep przy ul. Fieldorfa jest jednym z trzech obiektów Kaufland, które zostały otwarte 14 maja. Oprócz nowego sklepu w Warszawie sieć powiększyła się równocześnie o market w Lublinie (ul. Orkana) oraz we Wrocławiu (ul. Długa). We wszystkich trzech sklepach dotychczas funkcjonowało Tesco. Tym samym Kaufland w Polsce ma już 223 placówki.
Na Bemowie mężczyzna wyskoczył z 6. piętra! Nie żyje!
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj.