Polecany artykuł:
- Pojazdy Euro0, które są najczęściej pojazdami, dla których stosuje się różnego rodzaju ograniczenia wjazdu do miasta, to są pojazdy produkowane na początku lat '90. Przekraczają normy dla emisji spalin, głównie ze względu na różne przeróbki, które są stosowane w warsztatach - przekonuje Michał Olszewski, wiceprezydent miasta.
W styczniu w Polsce sejm przyjął ustawę o elektromobliności. Przyspieszenia prac na poziomie lokalnym domagają się warszawscy radni. - Bez wątpliwości potrzebne nam są regulacje na poziomie ustawowym, które dotyczyłyby wjazdu do miast. Oczekujemy od rządu określenia krajowej polityki w tym zakresie, byśmy mogli ją uzupełnić poprzez swoje uchwały - zaznacza Aleksandra Gajewska, radna PO.
>>> Tragedia! Mężczyzna zginął pod sklepem. 23-latek ma usłyszeć zarzut zabójstwa
Miasto jest na tak, a wiceprezydent Renata Kaznowska zapowiedziała już powstanie komitetu, który będzie zajmował się wyznaczeniem tzw. stref czystego transportu. Więcej w materiale Oli Galant:
Czytaj też: Serce Warszawy zacznie bić przy Pałacu Kultury [AUDIO]
Zobacz TO WIDEO: