Konkurs jest skierowany do studentów kierunków związanych z projektowaniem oraz do profesjonalistów zajmujących się grafiką.
Zadanie twórców to stworzenie takiego logotypu, który będzie „w sposób jednoznaczny identyfikować usługi transportowe organizowane przez m.st. Warszawę, a także całą komunikację miejską i poszczególne środki transportu publicznego” - czytamy na stronie ZTM-u.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest przesłanie do 17 lipca 2017 przynajmniej 3 projektów logotypów w formacie PDF na adres mailowy: [email protected]
Konkurs ma charakter dwuetapowy. W pierwszym etapie (do 21 lipca) jury wybierze 5 finalistów, którzy będą mieli za zadanie odpłatne zaprojektowanie głównego logo transportu publicznego w Warszawie oraz odmian logotypów dla wybranych środków transportu spośród: tramwaj, metro, autobus, pociąg, rower.
Zwycięzcę poznamy 7 września. Otrzyma nagrodę w wysokości 70 tysięcy złotych. I oczywiście chwałę wśród warszawiaków :)