Aż 9625 kilogramów masy asfaltowej zużyli pracownicy Pogotowia Drogowego do zabezpieczenia awarii wykruszeń nawierzchni. Nawet jeśli awaria nie jest w zarządzie Zarządu Dróg Miejskich, pracownicy pogotowia zabezpieczają teren i informują o awarii właściwe służby.
W 2018 roku do Pogotowia Drogowego otrzymało aż 36 tysięcy zgłoszeń -większość za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.
Polecany artykuł:
Problemami, z którymi najczęściej musiało sobie radzić Pogotowie Drogowe to awarie sygnalizacji świetlnej czy ubytki w nawierzchniach dróg i chodników.
A choć pracownicy Pogotowia Drogowego maja pełne ręce roboty to zapewniają, że każde zgłoszenie pomaga im w usprawnieniu działania.
Źródło: zdm.waw.pl
Czytaj też:Nowy sprzęt w laboratorium kryminalistycznym w Warszawie [AUDIO]