"Zostań w domu", to hasło, które powinno nam przyświecać w trudnych czasach epidemii. Aby to umożliwić, wiele urzędów dostosowało się do załatwiania spraw online. Na portalu warszawa19115.pl i miejskich instytucji warszawiacy mogą znaleźć karty informacyjne z opisem poszczególnych spraw. Dostępne w sieci druki, formularze i wnioski wystarczy wydrukować i wypełnić, a następnie wysłać do urzędu, bez konieczności osobistej wizyty w placówce. Ale zbliża się kwiecień i wielu mieszkańców stolicy pyta - czy dostanę zwrot podatku, skoro urzędy zmieniły swój tryb pracy?
Koronawirus w Warszawie. Ponad 7 tysięcy osób pod nadzorem policji!
- Zamknięte drzwi urzędów nie oznaczają, że nasza praca została zawieszona. Większość zadań wykonujemy elektronicznie, dlatego zachęcamy do korzystania z szerokiej oferty e-usług. Udostępniliśmy również w urzędach skarbowych w województwie mazowieckim większą liczbę numerów telefonów, pod którymi odpowiadamy na Państwa pytania - wyjaśnia Justyna Pasieczyńska z Izby Administracji Skarbowej w Warszawie.
Odłóż czynsz i podatki na później! Jak złożyć wniosek? [INFORMATOR]