Sprawy dotyczące parkowania można załatwiać już w czterech Punktach Obsługi Pasażerów ZTM: metro Dworzec Wileński, metro Świętokrzyska (I linia), ZTM przy ul. Żelaznej 61 i metro Rondo ONZ. POP w siedzibie ZTM będzie obsługiwał sprawy związane z parkowaniem tylko do 30 listopada.
Rozwiązanie ma być korzystne dla mieszkańców, m.in. ze względu na godziny funkcjonowania POP (7-20) oraz lepszą dostępność punktów (dojazd metrem).
W Punktach Obsługi Pasażera można załatwić sprawy związane z wydawaniem abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego. Jest tam możliwość wyrobienia Abonamentu Mieszkańca uprawniającego do parkowania w pobliżu miejsca zamieszkania. Można też opłacić wydanie abonamentu (gotówką lub kartą). Możliwe jest również zgłoszenie reklamacji dotyczącej opłat za parkowanie lub opłat dodatkowych za brak opłaty parkingowej. Nie można natomiast uiścić opłaty skarbowej w przypadku czynności związanych z wyrobieniem abonamentu na podstawie pełnomocnictwa. Opłatę taką można dokonać np. poprzez przelew internetowy na nr konta : 54 1030 1508 0000 0005 5003 6045.