Polecany artykuł:
Rosyjska sieć supertanich sklepów Svetofor planuje wejście na polski rynek. Charakterystyczne logo jak i sama nazwa sieci nawiązuje do sygnalizacji świetlnej. Jak informuje portal wiadomoscihandlowe.pl, jeszcze w tym roku firma planuje otwarcie w naszym kraju 8 sklepów, ale... pod szyldem Mere. Pierwsze sklepy mają zostać otwarte w południowej części kraju.
Poważne plany rozwojowe
Svetofor ma obecnie około 800 placówek w samej Rosji, a rozwija się także na Białorusi, w Kazachstanie i Azerbejdżanie. Polska, Rumunia i Niemcy to nowe kierunki ekspansji firmy. Docelowo syberyjski gigant planuje uruchomić w naszym kraju 105 placówek handlowych.
Sieć chce się rozwijać w dużych i średniej wielkości miastach lub w ich bezpośredniej bliskości, a także w pobliżu najczęściej uczęszczanych dróg o dużym natężeniu ruchu. Przy placówkach o powierzchni od 800 do 1200 mkw. pojawią się parkingi na co najmniej 30-40 samochodów.
>>> Akcja przeciwko szajce oszustów. Poszukiwany członek grupy przestępczej. Rozpoznajesz go?
Co kupimy i czy warto?
Przedstawiciele sieci zapowiadają, że sklepy skupią się na sprzedaży towarów klasy ekonomicznej i średniej, w ofercie nie będzie produktów luksusowych oraz towarów szybko psujących się.
Atutami sklepów Mere mają być - według władz firmy - o 20 procent niższe ceny od rynkowych, które mają być uzyskiwane dzięki bezpośredniej współpracy z producentami, sztywnej polityce kosztowej i minimalnej marży handlowej. Czy Polacy porzucą wiodące Biedronkę i Lidla na rzecz nowej sieci? Zobaczymy.
Zobaczcie, jak sklep wygląda wewnątrz: