Tarcze TBM czekają na dojazd wszystkich części. Kolejne elementy będą dostarczane specjalnymi nocnymi transportami. Ich dojazd zajmie około tygodnia. Następnie Krystyna i Elisabetta zostaną finalnie zmontowane i opuszczone do szybu startowego, usytuowanego w miejscu na tory odstawcze za częścią pasażerską stacji Powstańców Śląskich. Tam będą oczekiwać na sygnał do rozpoczęcia prac. Tarcze wydrążą 2,5 kilometrowy odcinek tuneli - najkrótszy na linii M2. Powstaną tam stacje Ulrychów oraz Powstańców Śląskich. - Tarcze TBM będą więc miały do ułożenia 1824 prefabrykowanych pierścieni po 1,5 metra każdy - informuje stołeczny ratusz.
Przedszkola już działają. Dzieci ich nie poznają!
Choć tarcza TBM jest w pełni zmechanizowana, to jej działania nadzoruje 12-osobowa załoga, która pracuje na cztery zmiany. Tarcze będą drążyć bez przerwy. Wykonawca na zrealizowanie projektu ma czas do listopada 2021 r. Drążenie tunelu trwa też na drugim końcu linii M2. Pracuje tam Maria, jedna z dwóch tarcz, która przekopuje się ze stacji Bródno do stacji Trocka. Start Anny został opóźniony ze względu na zamknięcie granic w czasie epidemii.
Błyskawiczna interwencja: Ukradli jej nissana. Dowiedziała się o kradzieży… od policji [GALERIA]
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj.