Polecany artykuł:
Kampania "To się nosi nad Wisłą" pokazuje, że modnie jest wyrzucać swoje śmieci do kosza, przynosić nad rzekę niskoprocentowy alkohol i pić go z umiarem, a także przynosić ze sobą drewno na ognisko, zamiast wycinać pobliskie lasy łęgowe. Ale o drewno można też zapytać stołecznych plażowych.
- Na 6 największych miejskich plażach, w pawilonach plażowych można otrzymać drewno na opał, zamiast z siekierką lecieć do lasu - mówi Jan Piotrowski z miejskiego biura marketingu.
>>> Uczestniczka Top Model oszpeciła klientkę? Koszt leczenia sięga 40 tysięcy złotych!
Codziennie znad rzeki wywożonych jest 6 ton odpadów - niemal połowa z nich nie trafia do koszy. Właśnie dlatego na bulwarach można spotkać ekoedukatorów, którzy rozdają worki na śmieci czy jednorazowe popielniczki.
Kampania ma kreować postawy i wyznaczać trendy, również przez działania edukacyjne. Przez 6 kolejnych niedziel w pawilonie na bulwarze Pattona będą odbywały się warsztaty dla dzieci i dorosłych. W planach chociażby zajęcia z upcyclingu, czyli nadawania rzeczom drugiego życia.
Ale Dzielnica Wisła, która sprawuje opiekę nad bulwarami, dba nie tylko o przyrodę, ale także o bezpieczeństwo imprezujących. Z myślą o nich powstała kampania "Płyń z głową".
Więcej szczegółów w materiale:
Czytaj też: Córka zaginionego prosi o pomoc w poszukiwaniach taty! [ZDJĘCIA]
Zobacz To Wideo: