Bitwa o klienta

Totalna wojna cenowa Lidla z Biedronką. Parówki i mleko za 1,50, mąka za złotówkę

Walka o klienta nabiera tempa. Dwa największe dyskonty prześcigają się w obniżkach cen. Zarówno Lidl jak i Biedronka sprzedają niektóre produkty w cenach, jakich nie było od lat. I to bez promocji i zakupu kilku opakowań. Sprawdź, co dyskonty sprzedają za grosze.

Wojna cenowa Lidla z Biedronką

Już na początku stycznia Biedronka jako pierwsza obniżyła regularne ceny 60 produktów. Wtedy do akcji wkroczył Lidl, który w końcówce stycznia i lutym obniżył ceny 300 produktów. Na ten ruch błyskawicznie odpowiedziała Biedronka i dodatkowo już w lutym rozszerzyła listę produktów o obniżonych cenach do 360.

Później rozpoczęła się sms -owa akcja Biedronki, o promocjach, w których podawano, że jest taniej niż w Lidlu. Na odpowiedź konkurenta nie trzeba było długo czekać. Lidl również zaczął obniżać ceny. W sklepach obu dyskontów zaczęły się pojawiać ceny tak niskie, jak nie było od lat. Jednym z produktów w niewiarygodnie niskiej cenie była np. wódka w cenie 9,99 zł za pół litra.

Szok w Lidlu – parówki za 1,49 zł

Jeden z czytelników naszej gazety przysłał do redakcji zdjęcia, zrobione rano 21 lutego, wyjątkowo niskich cen w Lidlu w jednym ze sklepów sieci w Warszawie. Ceny sprawdzone dziś rano w Lidlu to:

* Mleko świeże 2 proc. Pilos (produkowane przez SM Mlekovita) - 1,59 zł

* Ser gouda w plastrach, 150 g - 1,22 zł

* Serek wiejski marki Pilos - 0,99 zł

* Parówki Berlinki 250 g - 1,49 zł

* Olej Kujawski 1l - 4,99 zł.

Produkty za grosze również w Biedronce

Biedronka również sprzedaje niektóre artykuły za przysłowiowe grosze. Zrobiliśmy zdjęcia w jednym ze sklepów Biedronki, gdzie np. kawa Nescafe Classic rozpuszczalna 200 g kosztowała 7,49 zł. Mąka Babuni była w cenie 0,99 zł/kg, a filet z piersi kurczaka – 8,95 zł. To nie wszystko. Za 10 sztuk jaj z chowu ściółkowego w Biedronce zapłacimy jedynie 2,99 zł. Wyjątkowo tanie są też pomidory na gałązce – 4,99 zł/kg czy herbata czarna Assuan 100 torebek za złotówkę!

Na niskie ceny zwrócił też uwagę ekonomista Rafał Mundry pisząc w mediach społecznoścowych: - ­ "Dziwne. Bez promocji, bez sms'ów, nie w wielosztukach. Po prostu, podstawowe produkty znacznie taniej. 

QUIZ PRL. Weselne hity. Do tego tańczono w PRL-u

Pytanie 1 z 15
W weselnym hicie 2 plus 1 „Windą do nieba” Pannie Młodej niosą suknie z welonem, a kto na nią czeka?
QUIZ PRL. Weselne hity PRL-u. Do tego tańczono w Polsce Ludowej
Pieniądze to nie wszystko - Artur Soboń
Źródło: Totalna wojna cenowa Lidla z Biedronką. Parówki i mleko za 1,50 zł, mąka za 1 zł

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają