Stawiamy słupy, spawamy tory. Za nami są już wszystkie prace ziemne i wszystkie roboty przygotowawcze, gotowe są już wszystkie fundamenty pod słupy do sieci trakcyjnej i pod te z systemem informacji dla pasażerów - poinformował rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich Maciej Dutkiewicz, który podkreślił, że zbliża się moment, kiedy na przedłużoną trasę będą mogły wjechać pierwsze tramwaje, początkowo tylko techniczne.
Ratusz podniesie podatki?! Głosowanie na czwartkowej sesji Rady Warszawy
Na całej trasie jest już zamontowane 3000 metrów szyn i stoi 29 słupów, czyli połowa z zaplanowanych do postawienia. Na budowie pracuje teraz około 70 osób, które skupiają się na układaniu ostatnich metrów torów, spawaniu szyn i zalewaniu ich betonem. Na koniec tras tramwajarze rozwieszą sieć trakcyjną i rozłożą trawę między torami.
Trzaskowski od nowa podzielił zadania w ratuszu. Przedstawił wiceprezydentki
Inwestycją za ponad 67 mln zł zajmuje się konsorcjum firm Balzola Polska i Construcciones y Promociones Balzola. Umowa na budowę została podpisana w październiku 2019 roku. Tramwajarze planują, że pierwsze składy będą mogły wjechać na trasę w połowie przyszłego roku. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej.
Grodzisk Mazowiecki: Za to co zrobił tej staruszce może posiedzieć nawet 12 lat