Na lotnisku na Okęciu pojawiła się możliwość zamówienia kursu za pośrednictwem aplikacji na tak zwaną drugą nitkę, na wprost hali przylotów. Tym samym zakończyła się możliwość zamówienia w aplikacji Ubera na górę, czyli na parking przed halą odlotów.
Rygorystyczna weryfikacja kierowców
Jak potwierdził rzecznik prasowy portu lotniczego im. Fryderyka Chopina „obsługę na terenie lotniska będą wykonywały tylko licencjonowane taksówki i kierowcy którzy mają polskie prawo jazdy oraz posiadają zaświadczenie o niekaralności”.
Kontrola samochodów wpuszczanych na lotnisko
Podczas wydawania przepustek lotniskowych, kierowcy są dodatkowo weryfikowani przez pracowników lotniska, sprawdzane są dokumenty oraz odbywa się przegląd aut, które mają być dopuszczone do obsługi pasażerów. Część aut nie została już dopuszczona ze względu na swój stan techniczny. Niektórzy kierowcy nie spełniali też założonych standardów.
Docelowo warszawskie lotnisko na Okęciu ma obsługiwać około 400 kierowców firmy Uber.