Blisko czterysta stacji i ponad pięć tysięcy rowerów - w tej chwili tak wygląda warszawska sieć rowerowa. W 2020 roku wygasa umowa z firmą Next Bike, która jest obecnym operatorem miejskich rowerów. W związku z tym urzędnicy ogłosili przetarg, który formalnie nazwano: Studium koncepcyjnego funkcjonowania Warszawskiego Roweru Miejskiego po 2020 roku.
Liczą się pomysły. Urzędnicy czekają na propozycje nowych stacji i "świeżych" pomysłów dotyczących wypożyczenia pojazdów. Być może zmianom ulegną także ceny wypożyczeń rowerów.
- Zadaniem wykonawcy będzie także przeprowadzenie spotkań z mieszkańcami, aby poznać mocne i słabe strony, które przy podpisaniu kolejnej umowy powinny zostać poprawione - tłumaczy Tomasz Demiańczuk, zespół prasowy stołecznego ratusza.
Umowa z obecnym operatorem wygasa jesienią 2020 roku.
Polecany artykuł: