Mimo, że tunele metra na odcinku pomiędzy stacjami Bródno i Trocka jeszcze nie są w pełni gotowe, tam gdzie tarcze TBM skończyły pracę wykonawca przygotowuje już infrastrukturę stacji. Najbardziej zaawansowana jest obecnie stacja Kondratowicza, gdzie na części nowego peronu można już stanąć. Kolejna sekcja peronu jest natomiast przygotowana do zbrojenia.
Warszawa: 76 pensjonariuszy zakażonych koronawirusem. Dramat w Domu Pomocy Społecznej w Wawrze
Ważne prace trwają też w wydrążonych już tunelach pomiędzy stacjami Kondratowicza i Bródno. Tu wykonawca rozpoczął budowę łącznika pomiędzy tunelami. Prace polegają na rozebraniu części tuneli i budowie połączenia między nimi. Intensywne prace trwają również przy uszczelnianiu pozostałych części tuneli.
Warszawa: Pogoda na piątek. Chmury opanują niebo nad stolicą?
W przyszłej części technicznej stacji widać też intensywne prace murarskie i tynkarskie. W pierwszej kolejności gotowe musi być pomieszczenie podstacji energetycznej, w którym ułożona jest już konstrukcja podniesionej podłogi technicznej.
Pogoda w Polsce. Nie wszyscy nacieszą się słońcem! [INFOGRAFIKA]
Dla tych, którzy śledzą postępy na budowie obserwując ją zza ogrodzenia coraz bardziej widoczne są również prace przy budowie wyjść ze stacji. Aktualnie zaczynają się wyłaniać z gruntu konstrukcje klatek schodowych i szybów windowych na stacji Kondratowicza. Na plac budowy zwożone są również pierwsze elementy przyszłych schodów ruchomych.
Warszawa: Dzięki iglicy jest rekordzistą! Kończą budować najwyższy budynek w Unii [GALERIA]