Warszawa. Trzeci operator płatności mobilnych w SPPN
Już od 2 listopada do dotychczasowych operatorów płatności w SPPN dołącza Flowbird.
– Rozszerzenie oferty płatności mobilnych w warszawskiej strefie ma za zadanie podniesienie jakości usług – im większa konkurencja wśród operatorów, tym lepsze działanie i większe możliwości poszczególnych aplikacji. Opłaty za parkowanie w każdej z nich są takie same, jednak chcemy, aby kierowcy mogli dopasować usługę do osobistych preferencji – przekazał Zarząd Dróg Miejskich.
Flowbird, tak jak pozostali operatorzy, zapewnia możliwość opłacenia postoju bez szukania parkomatu, opłacenie konkretnego czasu parkowania czy spersonalizowane powiadomienia o zbliżającym się wygaśnięciu biletu.
Nowe możliwości. Za parking zapłacicie komendami głosowymi!
Co ciekawe, żeby opłacić bilet parkingowy nie trzeba mieć smarfona! Użytkownicy aplikacji mają zapewnioną możliwość płacenia SMS-em lub komendami głosowymi.
– Szczegółowa instrukcja korzystania z nowej aplikacji pojawi się na naszej stronie tuż po jej oficjalnej inauguracji, czyli 2 listopada (w środę red.) – poinformował ZDM.
Przypominamy tylko, że opłaty za postój w SPPN w Warszawie pobierane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zapłacić za postój pojazdu trzeba niezwłocznie po zaparkowaniu.
W SPPN obowiązują następujące stawki opłaty za postój: pierwsza godzina – 4,50 zł, druga godzina – 5,40 zł, trzecia godzina – 6,40 zł, czwarta i kolejne godziny – po 4,50 zł. Opłata minimalna za postój wynosi 0,50 zł, co jest równoważne 10 minutom postoju. Nie ma możliwości opłacenia krótszego czasu postoju.