Drogowcy uporali się z remontem północnej nitki mostu Grota-Roweckiego i Trasy AK między Modlińską a ul. Hłaski. - Teraz przeprawa ma 5 pasów. A w październiku przyszłego roku po 5 pasów będzie w każdym kierunku - mówi Łukasz Lendner, dyrektor warszawskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Teraz jednak te pięć pasów musiało zostać podzielone na dwie nitki, aby robotnicy z czeskiego Metrostavu mogli zająć starą trasę w kierunku Marek. Do dyspozycji kierowców jadących w stronę Białołęki i Targówka są obecnie dwa pasy, a dla aut jadących w kierunku centrum trzy. Ale uwaga, skrajny prawy pas tuż za rzeką zmienia się w pas do zjazdu na Wisłostradę, a za Wisłostradą zamienia się w buspas.
Kolejne zmiany wejdą w życie w listopadzie
Otwarcie nowej nitki Trasy AK i mostu Grota-Roweckiego oznacza gigantyczne zmiany dla pasażerów komunikacji miejskiej. Zamknięty zostanie bowiem do odwołania na około rok przystanek Os. Potok 03 dla autobusów linii: 112, 114, 118, 132, 156, 186, 414 i N02, jadących w stronę Targówka i Białołęki. Te linie zatrzymają się dopiero na przystanku Żerań FSO. Lepiej wysiąść zatem przy parku Kaskada i przejść się do osiedla Potok, aby nie przejeżdżać przez Wisłę. Kolejne zmiany wejdą w życie w listopadzie. Wówczas oddany do użytku będzie kolejny fragment Trasy AK między ul. Hłaski a Powązkowską.
Zobacz też: Warszawa. Pendolino pojedziesz za 50 zł
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail