Nowe estakady mają ułatwiać przejazd z Trasy Siekierkowskiej do Rembertowa. Kierowcy mają moż-liwość jazdy tak jak dawniej, czyli przez rondo i utknąć przy wyjeździe z niego lub skorzystać z nowych estakad. Jadąc nimi na wschód, moż-na skręcić w prawo i dojechać do ul. Żołnierskiej lub jadąc w kierunku Wisły, odbić z nich w Ostrobramską.
Przeczytaj koniecznie: Warszawa: Rondo turbinowe na Marsa. Miało być lepiej jest... bałagan!
Natomiast wybierając się z Ostrobramskiej w kierunku ul. Płowieckiej, pojedziemy nad nowymi estakadami lub skorzystamy z ronda, aby tamtędy dojechać w kierunku Wesołej i Sulejówka. Mimo takiego rozwiązania nawet na nowych estakadach tworzą się korki, bo kierowcy po wjechaniu na ul. Marsa utykają w wąskim gardle.
Samo rondo po uruchomieniu wiaduktu odkorkowało się dla jadących ulicą Płowiecką do Bronisława Czecha i w przeciwną stronę. - Organizacja ruchu na tym rondzie jest bardzo dobrze przygotowana i przejrzysta - mówi Dariusz Goliszewski (34 l.), instruktor z autoszkoły Gemid. - Przed wjazdem na skrzyżowanie kierowca wybiera odpowiedni pas ruchu i jedzie nim aż do miejsca, gdzie ma zjechać - dodaje. Trzeba jednak pamiętać, że po wjeździe na rondo każda zmiana pasa będzie groziła potencjalną kolizją.
Patrz też: Warszawa: 17 dni rocznie stoimy w korkach