"Targ śniadaniowy", którego pomysł powstał na Żoliborzu, staje się już marką, promującą Polskę za granicą, m.in. wkrótce stanie się słynny w... Singapurze. Lokalna warszawska inicjatywa zjedzenia śniadania na trawie w niezobowiązującej atmosferze i towarzystwie oraz kupowania zdrowych produktów będzie wkrótce reklamowana w przewodniku wydawanym przez Singapore Airlines. Kilka tysięcy klientów linii przeczyta zatem o oryginalnym miejscu i oryginalnej turystycznej atrakcji w Warszawie na Żoliborzu w Ogrodzie Krasińskich. Krzysztof Cybruch, który wymyślił ten specyficzny targ, zastrzegł prawa do nazwy i formuły. Idea rozprzestrzeniła się już w samej Warszawie i w innych miastach. "Targów śniadaniowych" przybywa, ale Żoliborz był pierwszy!
Zobacz: Warszawa. Śmieci zalewają stolicę!
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail