„Carte d'Or" to marka zaliczana do segmentu premium, znana polskim konsumentom od lat. W ofercie lokalu znajduje się szeroki wybór kaw, drinków kawowych, napojów gorących i zimnych, świeżo wyciskanych soków, ciast i ciasteczek, kanapek i słonych przekąsek oraz gofrów. Aranżacja lokalu jest utrzymana w miłych kolorach beżu i brązu.
Przestronny taras oraz duży ogródek oferuje z kolei nowa restauracja „Eat&Fly". W menu znajdują się przekąski regionalne, tradycyjne polskie przysmaki, potrawy z grilla, pierogi, makarony, dania typu fast food oraz posiłki przyrządzane dla dzieci.
- Obecnie nasi pasażerowie mają do wyboru aż 8 różnego rodzaju miejsc, w których mogą posilić się i ugasić pragnienie przed lub po podróży. Co więcej, także w tym miesiącu wybraliśmy najemcę, który w strefie odlotów postawi wyspę gastronomiczną typu drink&tapas bar, z przekąskami i napojami – mówi Piotr Lenarczyk, szef biura handlowo-marketingowego Portu Lotniczego w Modlinie.