Punkt Obsługi Pasażerów na stacji metra Świętokrzyska jest w remoncie

i

Autor: fot. Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie

WNIOSKI O ABONAMENT

Wielka awaria w Punktach Obsługi Pasażerów w Warszawie. Nawet tam nie idźcie

2025-01-27 9:07

Mieszkańcy Warszawy napotkali poważne utrudnienia – we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego doszło do awarii systemu, przez co nie można uzyskać Abonamentu Mieszkańca Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego. Osoby, które przyszły do POP-ów, zostały odprawione z kwitkiem. ZTM apeluje, by nie udawać się do placówek i skorzystać z możliwości składania wniosków online.

Od piątku (24 stycznia) we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów ZTM w Warszawie trwa poważna awaria, która uniemożliwia składanie wniosków o Abonament Mieszkańca SPPN. Mieszkańcy, którzy przyszli osobiście załatwić formalności, spotkali się z zamkniętymi stanowiskami i brakiem jakiejkolwiek obsługi w tym zakresie.

Zarząd Transportu Miejskiego potwierdził, że problem dotyczy wszystkich POP-ów w stolicy. – Z przyczyn technicznych we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów ZTM , nie jest obecnie możliwe uzyskanie Abonamentu Mieszkańca SPPN – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Na szczęście mieszkańcy nie są całkowicie pozbawieni możliwości uzyskania abonamentu. Wniosek można złożyć online za pośrednictwem strony Zarządu Dróg Miejskich: https://abonamentzdomu.zdm.waw.pl. To obecnie jedyna dostępna opcja dla osób, które chcą przedłużyć lub uzyskać nowe zezwolenie na parkowanie w strefie płatnego parkowania.

Na ten moment ZTM nie podaje szczegółowych informacji na temat przewidywanego czasu naprawy systemu. Nie wiadomo, czy problemy zostaną rozwiązane w ciągu najbliższych godzin, czy też mieszkańcy będą musieli przygotować się na dłuższe utrudnienia.

Warszawa. Mieszkańcy Pragi-Północ walczą o darmowy parking. Sprzeciwiają się wdrożeniu SPPN na ulicach dzielnicy
Sonda
Czy podwyżka cen opłat za parkowanie jest potrzebna?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki