- Otworzyliśmy oferty w przetargach na opracowanie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej dla dwóch odcinków Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej po zachodniej stronie stolicy - przekazała Małgorzata Tarnowska, rzeczniczka prasowa mazowieckiego oddziału GDDKiA.
W przypadku odcinka planowanego między drogą krajową 92 a trasą ekspresową S7 wpłynęło dziewięć ofert, z których najniższą cenę miała propozycja firmy Trakt - 12 440 220 zł. Budżet drogowców na budowę tego fragmentu to niewiele ponad 13 mln zł. Drugi planowany odcinek ma przebiegać od węzła na wysokości trasy S10 do drogi krajowej nr 92. Do tej inwestycji zgłosiło się osiem firm. Najtańszą kwotę zaproponował Transprojekt-Warszawa - 8 495 610 zł. Budżet GDDKiA na ten cel to ponad 8,5 mln zł
Polecany artykuł:
Teraz drogowcy będą analizowali oferty pod kątem ceny, doświadczenia projektanta i zespołów środowiskowych czy genealogicznych. - Zakładamy, że umowa z wykonawcą przy braku odwołań, zostanie podpisana w czerwcu 2022 r. Projektanci na realizację całego zadania będą mieli 44 miesiące - dodała Małgorzata Tarnowska.
Obecny etap przetargowy polega m.in. na przygotowaniu niezbędnych dokumentów, uzyskaniu wszelkich zgód i przygotowaniu projektu. Na razie drogowcy wiedzą jedynie, którędy w przybliżonym wariancie może przebiegać trasa. Dokładny jej przebieg będzie dopiero ustalany.