Jesień to doskonały czas na odświeżenie naszej garderoby. Właśnie dlatego warto wybrać się na zakupy! Wystarczy odwiedzić jedno z dziewięciu centrów handlowych sieci M1 w Polsce, by dać sobie szanse na wygraną. W każdym z nich (w podwarszawskich Markach, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Radomiu, Zabrzu, Częstochowie, Bytomiu i Czeladzi) na klientów czeka nagroda główna, czyli hybrydowa Toyota C-HR lub jeden z trzech voucherów na zakupy wartości 1000 zł każdy.
Konkurs wystartował 1 października i potrwa do 6 listopada 2021. Losowanie zwycięzców zaplanowano na 7 listopada o godz. 16.00. Wielki finał będzie transmitowany na fanpage’ach Facebook każdego z obiektów M1.
- Nasza doroczna loteria to wielkie wydarzenie dla klientów sieci M1, bo nagrody wartości 1 mln złotych zawsze budzą wielkie emocje. Zakupy to nie tylko zaspokajanie bieżących potrzeb, ale i spora doza pozytywnej energii, którą chcemy dostarczyć naszym klientom w zwielokrotnionej dawce. Nowoczesny, hybrydowy, a do tego rodzinny samochód jest obiektem marzeń wielu Polaków, dlatego postanowiliśmy, że to właśnie takie auta podarujemy w tym roku naszym klientom - mówi Urszula Porębska, dyrektor działu marketingu METRO PROPERTIES, zarządcy sieci centrów M1 w Polsce.
Jak dać sobie szansę na wygraną? Wystarczy udać się do jednego z centrów handlowych M1 i zrobić zakupy o łącznej wartości 100 złotych, legitymując się maksymalnie trzema paragonami. Następnie należy udać się do Punktu Obsługi Loterii w centrum handlowym, gdzie rachunki zostaną opieczętowane, a w zamian otrzymamy specjalny kupon, który należy wrzucić do urny konkursowej. Potem wystarczy już tylko czekać na losowanie. Liczba kuponów, należących do jednej osoby, nie jest ograniczona. Regulamin loterii jest dostępny na stronach centrów M1: www.zakupywm1.pl.
***
Centra M1 to dziewięć obiektów zlokalizowanych w dużych i średniej wielkości miastach w środkowej i południowej Polsce, o łącznej powierzchni sprzedaży 450 tysięcy m². Ofertę centrów stanowią popularne marki lokalne i międzynarodowe niemal wszystkich branż, a także hipermarket spożywczy oraz wielkopowierzchniowy market budowlany. Centra oferują też szereg usług dodatkowych, a także strefy restauracyjne z bogatą ofertą kuchni świata.