Kompleks wieżowców wyrasta tuż przy skrzyżowaniu ul. Kasprzaka i Towarowej w bezpośrednim sąsiedztwie stacji metra Rondo Daszyńskiego. Najmniejszy budynek A jest już prawie gotowy – robotnicy pracują teraz na 18 pietrze i muszą jeszcze dobudować brakujące piętra oraz dach (budynek ma mieć 22 piętra), a potem zrobić pełne wykończenie. Budynek B liczy już 9 pięter i robotnicy rozpoczęli montaż konsol, na których niebawem zawisną szklane panele elewacji, a budynek C jest na etapie piątej kondygnacji. Zarówno wieże B i C będą mieć po 130 metrów wysokości, natomiast wieża hotelowa (budynek A) – 86 metrów. Wszystkie obiekty będą połączone pięciokondygnacyjnym podium.
W budynku A tzw. wieży hotelowej będą dwa hotele – Holiday Inn Express oraz pierwszy w Polsce Crown Plaza. Do dyspozycji gości będzie 430 pokoi i apartamentów.
The Warsaw Hub będzie także jednym z nielicznych w stolicy budynków, które będę mieć bezpośrednie podziemne połączenie ze stacją rondo Daszyńskiego. Prace nad łącznikiem rozpoczęły się w sierpniu i będzie on prowadził do pasażu handlowego, który jest już gotowy na poziomie minus 1. Znajdą się tam m.in. lokale gastronomiczne, kawiarnie, drogeria, pralnia czy supermarket. Z powodu budowy zwężona została także jezdnia Kasprzaka – robotnicy musieli zająć ścieżkę rowerową i fragment chodnika oraz pas do skrętu w lewo w ul. towarową w kierunku placu Zawiszy. Dla kierowców nie mamy dobrych wieści – zwężenie będzie obowiązywać jeszcze przez kilka miesięcy
Kompleks wieżowców to nie tylko to co widzimy nad ziemią ale również sześć podziemnych poziomów. O ile poziom minus 1 będzie zajęty przez lokale usługowe to pozostałe 5 pięter przeznaczone bezie na parking dla aut. Miejsce znajdzie tam około 900 samochodów. Rowerzyści natomiast będą mieli do dyspozycji własny, obszerny i niezależny od aut (będzie oddzielny wjazd) parking na 420 miejsc z natryskami i szatniami. Przyszli pracownicy będą mogli skorzystać z najnowszych technologii – do budynku wejdą dzięki aplikacjom na smartfony, a na parking wjadą z pomocą systemu rozpoznającego tablice rejestracyjne.
Inwestycja zakończy się w styczniu 2020 roku.