Wyjeżdżasz? Odzyskaj pieniądze za niewykorzystaną cześć biletu na karcie miejskiej [PORADNIK]

i

Autor: fot. UM Warszawa / facebook.com/warszawa Wyjeżdżasz? Odzyskaj pieniądze za niewykorzystaną cześć biletu na karcie miejskiej [PORADNIK]

Wyjeżdżasz? Odzyskaj pieniądze za niewykorzystaną cześć biletu na karcie miejskiej [PORADNIK]

2016-02-01 12:25

Przy okazji ferii zimowych stołeczny ratusz postanowił przypomnieć o możliwość zwrotu części pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na karcie miejskiej. Podpowiadamy, co trzeba zrobić.

Wielu mieszkańców Warszawy wyjeżdża, np. w ferie, poza miasto. To oznacza, że wykupiony przez nas bilet na karcie miejskiej się marnuje, bo z niego nie korzystamy, a zapłaciliśmy za to pieniądze.

Tymczasem niewiele osób pamięta, że może zgłosić się do ZTM i złożyć wniosek o zwrot pieniędzy za niewykorzystane dni. Dokument składa się w wybranym przez nas punkcie obsługi pasażera (lista). Warunek: Musimy to zrobić jeszcze w czasie trwania kontraktu.

Zwrot otrzymamy za dni, jakie pozostały do końca danego kontraktu (z którego nie skorzystamy, bo wyjeżdżamy). - Niewykorzystany okres liczy się od dnia następnego po złożeniu wniosku do ostatniego dnia ważności zakodowanego biletu - wyjaśnia ratusz. Musimy oddać wtedy starą kartę miejską, ale na miejscu możemy sobie wyrobić za darmo nową.

Pieniądze odbieramy w ciągu 30 dni w POP-ie albo dostajemy je przelewem na konto. Przy zwracaniu środków pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 20 proc.

Warszawa: Zmiany w komunikacji miejskiej od 15 lutego

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki