Polecany artykuł:
Pierwsze miejsce zajął motorniczy, Sebastian Stelmach, którego cechuje pozytywny stosunek do pasażerów, a także współpracowników i przełożonych. Pan Sebastian jest pracownikiem Tramwajów Warszawskich od 13 lat. Laureat ma na swoim koncie również uratowanie ludzkiego życia. Udało się to zarówno dzięki wysokim kwalifikacjom zawodowym, jak i umiejętności udzielenia pierwszej pomocy, którą Pan Sebastian prowadził aż do momentu przybycia pogotowia.
Drugie miejsce zajął Mariusz Rząca – Dyżurny Ruchu i Stacji w Metrze Warszawskim, który pracuje w II linii metra. Pan Mariusz wyróżnia się również niezwykle pozytywnym stosunkiem do pasażerów. Wspiera ich w trudnych sytuacjach, udziela informacji i wskazówek, pomaga w np. poszukiwaniu zaginionych rzeczy. Gdy pomocy potrzebowała osoba niewidoma, która straciła białą laskę na stacji, Pan Mariusz opiekował się nią po zakończeniu służby aż do momentu bezpiecznego powrotu poszkodowanego do domu.
>>> Sypią się ekrany akustyczne nad rondem Starzyńskiego. Wymienią je za blisko 3 miliony [AUDIO]
Laureatką III miejsca w plebiscycie „Osobowość Warszawskiego Transportu Publicznego Przyjazna Pasażerom” została Anna Krzyżewska – Dyżurna Stacji w Metrze Warszawskim. Na tym stanowisku pracuje od 2007 r. Posiada ogromną i profesjonalną wiedzę zawodową, która umożliwia jej rozwiązywanie problemów w nawet najbardziej skomplikowanych sytuacjach. Te atuty przydały się w szczególnym przypadku - ratowaniu życia pasażerki po utracie przytomności i zatrzymaniu akcji serca. Pani Anna osobiście udzieliła profesjonalnej pomocy.
Więcej w materiale: