„Zapraszamy do udziału w konkursie na projekty gadżetów reklamowych PGE Narodowego, które w pełni oddadzą charakter tego obiektu. Wpiszą się w spójną i atrakcyjną dla konsumentów propozycję. Będą kolejnym naturalnym etapem dialogu marki PGE Narodowy z jej odbiorcami" - ogłosiły władze stadionu.
Wśród gadżetów do zaprojektowania znajdują się m.in.: smycz, kolorowanka, kubek termiczny, torba płócienna, lunchbox, notes vip, zeszyt w kratkę, magnes na lodówkę, kalendarz ścienny, otwieracz do butelek, frisbee, parasol czy pocztówka.
„Zwracamy się do osób, które w swojej pracy stosują innowacyjne podejście do sztuki użytkowej. Do profesjonalistów i amatorów z wizją artystyczną i oryginalnymi pomysłami. Chcielibyśmy, aby gadżety z logo PGE Narodowego były nowatorskie i multifunkcjonalne. Wyróżniały się na tle tego typu produktów i podkreślały w swym charakterze walory obiektu wielofunkcyjnego" - napisały władze stadionu.
Z autorem najlepszego projektu – koncepcji linii gadżetów zostanie podpisana umowa na wykonanie projektów wykonawczych gadżetów przedstawionych w koncepcji. Wynagrodzenie wyniesie max. 20 tys. zł netto.
Termin zgłaszania projektów upływa 26 września o godz.12.