Władze stolicy uruchomiły możliwość rejestracji osób bezrobotnych drogą pocztową. Dotychczas, podczas epidemii było to możliwe jedynie przez internet, przy użyciu podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Niestety, złożenie dokumentów było problemem dla mieszkańców, którzy, nie mają dostępu do internetu i urzędowych profili. Teraz komplet dokumentów można wysłać pocztą lub wrzucić do skrzynek przy ul. Grochowskiej 171B i Ciołka 10A. Skrzynki wystawione będą w godzinach pracy placówek.
Umowa podpisana. "Parkuj i jedź" powstanie w Legionowie! W planach kolejne inwestycje
"Ważne: wnioski oraz wszystkie niezbędne dokumenty (tylko ich kserokopie!) muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Datą rejestracji będzie data wpływu dokumentów do urzędu, nie data wysyłki" - informuje stołeczny ratusz. Listę wszystkich potrzebnych kserokopii dokumentów można znaleźć na stronie internetowej warszawa.praca.gov.pl. Szablony wniosków można odebrać przed siedzibami urzędów pracy lub pobrać z podanej strony internetowej.
Firmy z branży nieruchomości wspierają lekarzy. Przekazują im 970 posiłków dziennie
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj.