- Po pierwsze trzeba sprawdzić czy jest możliwość zastosowania jakiegoś innego rozwiązania. Będziemy to analizować, jeśli taka możliwość istnieje, to zostaną przeprowadzone testy - mówi Igor Krajnow. Zaznacza, że skarg do ZTM nie wpływało aż tak dużo jak może się wydawać. Nie zmienia to faktu, że ich ilość nie oddaje rzeczywistego podejścia użytkowników.
Polecany artykuł:
Według niektórych pasażerów metra prowadnice są potrzebne, ale są źle wykonane i przez to niebezpieczne. - Prowadnice są wykonane w sposób fatalny. Bardzo dużo osób, również widzących, ma problem, bo się na nich ślizga, one łapią wilgoć i bardzo łatwo zrobić sobie na nich krzywdę. Są po prostu naklejone, a to powinna być płytka z jakąś inną fakturą - mówi pani Monika, niewidoma.
ZOBACZ: TOP 10 najciekawszych inwestycji na 2018 rok! Zobacz Warszawę przyszłości [GALERIA]
Na razie nie wiadomo czy prowadnice miałyby zostać zdemontowane, czy na przykład wyposażone w antypoślizgowe zabezpieczenia. Więcej o problemie w rozmowie Michała Skolimowskiego z Igorem Krajnowem: